Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorМіхеева, К. А.
dc.contributor.authorСтарчак, П. В.
dc.date.accessioned2022-06-17T12:03:48Z
dc.date.available2022-06-17T12:03:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urielib.sportedu.by/handle/123456789/4708
dc.descriptionРазглядаецца паняцце эмпатыі, паказваюцца яе роля і значэнне для спецыялістаў у сферы турызму і гасціннасці. Прыводзіцца вынік праведзенага ў рамках вучэбнай дысцыпліны "Сацыяльная псіхалогія ў турызме" аналіз ўзроўняў эмпатыі (па методыцы Бойка) і таварыскасці (методыцы Рахоўскага) студэнтаў 3-га курса дзённай формы атрымання адукацыі.ru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisher// Инновационные технологии в индустрии спорта, туризма и гостеприимства : материалы XV Междунар. науч.-практ. конф., 22 апр. 2021 г. / М-во спорта и туризма Респ. Беларусь, Белорус. гос. ун-т физ. культуры, Акад. физ. культуры и спорта Юж. федер. ун-та (РФ) ; [редкол.: В. Н. Ананьева (гл. ред.) [и др.]]. - Минск, 2021. - С. 102-105ru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectгостеприимствоru_RU
dc.subjectвузru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectучебная дисциплинаru_RU
dc.subjectсоциальная психологияru_RU
dc.subjectкоммуникацияru_RU
dc.titleЭмпатыя як інтэгральны элемент камунікатыўнай кампетэнцыі спецыялістаў сферы турызму і гасціннасціru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию